Stanowisko samodzielne ds. administracyjno-gospodarczych i sekretarsko-kancelaryjnych.
1. Do zakresu działania stanowiska do spraw administracyjno – kancelaryjnych należą sprawy związane z:
1) zapewnieniem obsługi organizacyjnej Wójtowi i Zastępcy Wójta oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, w tym w szczególności:
a) prowadzenie ewidencji korespondencji,
b) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
c) prenumerowanie czasopism i dzienników urzędowych,
d) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta lub Zastępcę Wójta,
e) zaopatrzenie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne oraz ich ewidencjonowanie,
f) obsługa technicznych urządzeń biurowych w sekretariacie Urzędu,
2) prowadzenie archiwum zakładowego,
3) prowadzenie zbiorów aktów prawnych
4) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do udzielania zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych na danym stanowisku pracy;
Metryka strony