Stanowisko do spraw obsługi rady gminy i kultury
1. Do zakresu działania stanowiska do spraw obsługi rady i kultury, należą sprawy:
1) z zakresu obsługi organów Gminy, w tym;
a) zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji,
b) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady Rady oraz jej komisji,
c) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę oraz prowadzenie rejestru tych uchwał,
d) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
e) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji Rady i jej komisji,
f) protokołowanie sesji Rady oraz posiedzeń jej komisji,
g) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
h) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
i) prowadzenie ewidencji aktów prawa miejscowego,
j) kierowanie do ogłaszania uchwał Rady,
k) prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Wójta.
2) z zakresu kultury, kultury fizycznej i sportu, w tym między innymi nadzór nad działalnością instytucji kultury i świetlic wiejskich:
3. Ponadto na stanowisku realizowane są również zadania związane z:
1) współpracą z organizacjami pożytku publicznego w zakresie realizacji zadań publicznych;
2) pomocą publiczną.
3) gospodarką odpadami, w tym w szczególności:
a) koordynowanie całości działań w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
b) przygotowywanie wymaganych prawem sprawozdań, projektów uchwał i zarządzeń oraz informacji z zakresu gospodarki odpadami;
c) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz dokonywanie w nim zmian i wykreśleń;
d) wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
e) sporządzanie rocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Poświętne;
f) przygotowywanie informacji niezbędnych do udzielania zamówień publicznych w zakresie gospodarki odpadami;
4) aplikowaniem o dofinansowanie ze środków zewnętrznych zadań realizowanych na stanowisku pracy;
5) przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do udzielania zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych na danym stanowisku pracy;
6) bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie;
7) dokonywaniem wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG);
Metryka strony